خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 15:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جعفری بروجنی:

اختصاص امکانات پزشکی برای بیمارستان ولی عصر بروجن/ کلنگ ساخت پلی کلینیک تامین اجتماعی به زمین زده شد

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده یک دستگاه ام آر آی و دستگاه کلونوسکوپی و آندوسکوپی برای بیمارستان ولی عصر بروجن اخذ و تحویل این مرکز درمانی شده است.

امیرقلی جعفری بروجنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان برای حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده یک دستگاه ام آر آی و دستگاه کلونوسکوپی و آندوسکوپی برای بیمارستان ولی عصر بروجن اخذ و تحویل این مرکز درمانی شده است.



وی افزود: حدود 16 پانسیون برای پزشکان در بیمارستان ولی عصر در حال ساخت بود که حدود 8 پانسیون به بهره برداری رسید و مابقی هم در حال ساخت هستند همچنین جاده دسترسی به این بیمارستان دچار مشکل بود که جاده آن نیز احداث شده است.



نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: یک اورژانس 115 برای شهرک الهیه بروجن احداث شد و 3 اورژانس دیگر هم برای برای 2 روستا و یک شهر بروجن ساخته شده است  همچنین دانشکده پرستاری هم به دانشکده پزشکی ارتقا یافت.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با تلاش هایی که انجام شده یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولی عصر اختصاص یافت و مقرر شد دو دستگاه آمبولانس دیگر هم به این بیمارستان تعلق بگیرد.



جعفری بروجنی بیان کرد: در روزهای اخیر با حضور ریاست سازمان تامین اجتماعی کلنگ ساخت پلی کلینیک تامین اجتماعی بروجن به زمین زده شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374765
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار